How Will You Measure Your Life: keksi kirjalle nimi!

Clayton Christensen ei juuri esittelyjä kaipaa. Hänet valittiin vuosi sitten maailman johtavaksi bisnesajattelijaksi, ja Christensenin ajatukset ovat johtajille tuttuja erityisesti hänen Innovator’s Dilemma (suom. Edelläkävijän dilemma) -klassikostaan.

Christensen sairasti pari vuotta sitten syövän, johon hän luuli kuolevansa. Ehkä siitäkin syystä ja huomattuaan, että hänen menestyneimmät oppilaansa Harvardissa eivät ole useinkaan niitä onnellisimpia, Christensen on kirjoittanut uuden kirjan, jossa sovelletaan bisnesmaailman tunnetuimpia teorioita oman elämän suunnan etsimiseen. How Will You Measure Your Life? on kuulunut toukokuisesta englanninkielisestä julkaisustaan lähtien maailman myydyimpien bisneskirjojen joukkoon.

Kauppakamari julkaisee tämän bestsellerin joulukuussa suomeksi. Mutta miten kirjan nimi taipuu suomeksi? Haluaisitko vaikuttaa ja keksiä kirjalle kiinnostavan suomenkielisen nimen!? Tässä on linkki Harvard Business Review:n artikkeliin, joka johdattelee kirjan teemaan.

Ehdotuksia voi laittaa kommentoimalla tätä viestiä tai sähköpostilla Tietoa blogista -sivulta löytyvään osoitteeseen. Voittajaehdotuksen keksijälle luvassa suuri määrä mainetta ja kunniaa ja kolmelle parhaalle vapaakappaleet kirjasta sen ilmestyttyä.

2 kommenttia artikkeliin ”How Will You Measure Your Life: keksi kirjalle nimi!

    • Kiinnostava ajatus, joka ei ollut tullut toimituksen mieleen! Toki saa lähettää kirja-arvosteluja. Arvostelukappaleita voi myös pyytää, ja toimitamme niitä mielellämme Kauppakamarin ja Lakimiesliiton Kustannuksen kirjoista.

Vastaa