Mainos elää ikuisesti?

mainoskieli2

Se oli mainosten mainos. ”Simo Vaatehuoneelta hei.” Ysiysillä sai vaatetta jos jonkinlaista, kevätpusakkaa, topakampaa talveen, flanellipaitoja ja mukavia puuvillahousuja vapaa-ajan kruisailuihin. Ajatella että muistan mainoksen elävästi edelleen. Elettiinhän 1990-luvun alkuvuosia ja minun on täytynyt olla, hmmm, olinkohan edes hädin tuskin syntynyt.

Mikä tekee mainoksesta hyvän? Haittaako jos mainos on ärsyttävä? Millä mainosten onnistumista mitataan? Onko mainoksen kestettävä aikaa?

(V)ihastuttava mainoskieli on kaikkea fraaseista fiiliksiin. Mitä mainosten tekijöiden on tekstien suunnittelussa otettava huomioon? Millaisista ideoista hyvät kampanjat syntyvät?

mainoskieli1

(V)ihastuttava mainoskieli lähti painoon. Kirjailija-Tainalla on syytä kupposeen kahvia.

Näistä teemoista pääset kuulemaan ja halutessasi haastamaan mainosmaailman raskaansarjalaisia, monipuolisia mainosalan ammattilaisia, kun (V)ihastuttava mainoskieli julkistetaan aprillipäivänä 1.4. Ilmoittaudu heti ja varaa paikkasi maksuttomaan, kevään kuumimpaan mainoshyörinään etukäteen.

”Älä käy meille! Tuu tänne sanoo!”

– Piia Similä, asiantuntija, julkaisut / Helsingin seudun kauppakamari

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s