Joulukalenterin menin jo sekaisin kuinka mones luukku

b2bmarkkinoinnin&myynnin_pelikirja_300px

Luukut ovat tässä joulukalenterissa autuaan sekaisin ja jääneet väliin liian monelta päivältä sairastelujen vuoksi. Onko tämä sitä liikkeellä olevaa tonttuilua?

Iloa se on tonttuilokin. Tänään tiistaina ilonaiheensa jakaa aina yhtä iloinen, energinen, ripeä ja toimeen tarttuva Jarkko Kurvinen. Jarkko on myynnin ja markkinoinnin, erityisesti B2B sellaisen konkari, tekijä ja osaaja sekä myös suosittu puhuja ja kirjailija. Alkuvuoden uutuusteos B2B-markkinoinnin ja -myynnin pelikirja voi räjäyttää myyntipottisi, oppeja kannattaa kokeilla kotona – tai pikemmin töissä. Jarkon ilonaihe tänään ovat ”työpajassa saavutetut yhteiset oivallukset asiakkaan kanssa asiakaskokemuksen ja asiakasymmärryksen vaikutuksista yrityksen arkeen sekä niiden vaatima muutosjohtaminen yrityksen kaikissa askeleissa tuotannosta asiakkaan kotiin”. Siis yhteistyö, yhdessä oivaltaminen ja eteenpäin meneminen.

Tiistai-iloa vilkuttaen myös Piia Similä / Helsingin seudun kauppakamari

Vastaa